Какво не знаем за мястото, където живеете

събота, 24 май 2008 г.

1 коментара:

Unknown каза...

Predavaneno e dosta interesno i naistina mi haresva . Bravo che naj-nakraja BNT se opitva pone malko da se modernizira. Bravo za idejata. Vljazoh v bloga za da razgledam i parvoto neshto , koeto sprja vnimanieto mi beshe temata za mjastoto, kadeto ziveem. Zamislih se. Predavaneto e orientirano kam bylgarite v chuzbina (taka pone kaza vodeshija v parvoto predavane , dokolkoto mu se razbra :)), a kolko mnogo nesta vsahnost ne znaem za rodnata ni strana. Dali pone vie ot Chasat na zritelite njama da se zainteruvate i ot horata v Bulgaria. Vse pak te sa tuk vseki den . Znaete li naprimer kolko interesni hora (zanajatchii, hudoznici i drugi) ima v Bulgaria. Ili za vas e neprestizno da pokazete njakoj ot malko selo , kojto e stojnosten chovek ?? Ne mi se vjarva , zamislete se - kolko hora ostanaha v Bulgaria i kolko se varnaha , zashto ne se pointeruvate kakvi sa prichnite. Moze bi njakoj ste ima smelostta da razvenchae mita za emigracijata i za edinsveno vazmoznija uspeh izvan Bulgaria. Ne me razbirajte pogreshno , njamam nishto protiv bulgarite izvan Bulgaria , vseki znae sam za sebe si naj-dobre , no mislja che i bulgarite v Bulgaria imat mjasto vav vasheto predavane.